مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1391 ساعت 15:562013-02-05سياسي

اتهام محاربه برای شرور خیابان شهید مدنی


براساس کیفرخواست صادر شده برای شرور خیابان مدنی اتهام محاربه برای این فرد در نظر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، صبح امروز دادگاه رسیدگی به پرونده قاتل و شرور خیابان شهید مدنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

صیفی، نماینده دادستان تهران در این جلسه با قرائت کیفر خواست متهم گفت: در این پرونده متهم به نام حسین متولد 1367، اهل و ساکن تهران، با سواد، شغل آزاد و مجرد و دارای سابقه کیفری است.

وی افزود: در 26 مهرماه سال جاری وی به محاربه و فساد فی الارض متهم شده، وی در تاریخ 24 مهرماه 91 در خیابان شهید مدنی تهران پس از خرید چاقو از مغازه قصابی 11 شهروند را مجروح کرده که یکی از آن ها براثر شدت جراحات به قتل رسیده است.

نماینده دادستان تهران گفت: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازاولیه مرجع انتظامی و شهادت شهود وی منجر به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شده است.

وی افزود: با توجه به نظر پزشکی قانونی، کشف آلت جرم، اقرار صریح متهم به جرم، بازسازی صحنه جرم و تأیید سلامت روانی از سوی پزشکی قانونی وی بزهکار است و تقاضای اشد مجازات را برای وی داریم.

متهم خیابان مدنی با وجود سن کم پرونده سنگینی داردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رسیدگی به پرونده قمه کشی منجر به قتل در نظام آباد به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی صورت گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام محاربه برای شرور خیابان شهید مدنی

اتهام محاربه برای شرور خیابان شهید مدنی