مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1391 ساعت 12:432013-02-05سياسي

هدف استکبار متلاشی کردن بنیان خانواده است


رییس شورای اسلامی فیروزکوه اظهار داشت: امروز دشمنان نظام و استکبار جهانی تمام تلاش خود را مصروف متلاشی کردن بنیان خانواده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همایش "خانواده و تأثیر آن در انقلاب" صبح سه شنبه با حضور مسئولان آموزش و پرورش فیروزکوه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

محمد درویش متولی در این همایش گفت: آنچه امروز مورد توجه همه کارشناسان، روانشناسان و صاحبنظران است مقوله تحکیم خانواده است و امروز دشمنان نظام و استکبار جهانی تمام تلاش خود را مصروف متلاشی کردن بنیان خانواده ها کرده اند.

وی افزود: خانواده قوی و محکم نیازمند نقش آفرینی زن و مادر است و با همکاری، همدلی و وحدت رویه پدر و مادر خانواده به سرمنزل مقصود می رسد.

رییس شورای اسلامی فیروزکوه تصریح کرد: خانواده در تعریف اسلامی و نبوی به عنوان جایگاه و نهادی مقدس برای تربیت فرزندان و امنیت خاطر زوجین مطرح می شود.

وی ادامه داد: خانواده صرفاً تعاملی دو نفره نیست، بلکه باید در سایه همسویی فرهنگها، عقاید و ارزشها صورت گیرد تا زوجین بتوانند مبتنی بر آن ارزشها حرکت جدیدی آغاز کنند.

وقتی زوجین برای تعالی خانواده تلاش نکنند هر دو متضرر خواهند بود درویش متولی عنوان داشت: وقتی زوجین برای تعالی خانواده تلاش نکنند، هر دو متضرر خواهند بود، اما به لحاظ فرهنگی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف استکبار متلاشی کردن بنیان خانواده است

هدف استکبار متلاشی کردن بنیان خانواده است