مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1391 ساعت 14:202013-02-04سياسي

از سوی خبرگزاری فارس گواهی دوره آموزش رسانه ای به خبرنگاران تاجیک اعطا شد


مراسم اختتامیه دوره آموزش رسانه ای خبرگزاری فارس برای تعدادی از نمایندگان رسانه های تاجیکستان، با اعطای گواهی پایان دوره آموزشی به آنها از سوی مدیرعامل خبرگزاری فارس برگزار شد.

- این دوره آموزشی در محل دانشکده علمی کاربردی خبر مشهد برگزار شد و خبرنگاران تاجیک زیر نظر استادان این دانشکده با شیوه های خبرنویسی آشنا شدند.

در 32 جلسه کلاس تئوری و کارگاه آموزشی خبرنگاری برگزار شده، اصحاب رسانه تاجیک با شیوه های ویراستاری و مدیریت خبر، کاربرد مصاحبه در خبر، عکاسی خبری، تهیه گزارش خبری، اصول و فنون ترجمه اسناد خبری آشنا شدند.

همچنین موضوعاتی از قبیل رسانه های الکترونیک تولید و تبادل اطلاعات در فضای مجازی، نقد سوژه خبری، امنیت خبر در فضای مجازی، روانشناسی و اقناع خبری مخاطب، جنگ نرم، روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات خبر، سیاستگذاری خبری در این دوره آموزشی به خبرنگاران تاجیک آموزش داده شد.

همچنین شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در برنامه ای فرهنگی از مجموعه تخصصی عکاسی و تصویری آبرنگ، سفر به نیشابور، بازدید از بخش برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان رضوی، بازدید از خبرگزاری صدای افغان به عنوان یک رسانه همزبان تاجیک ها در مشهد، بازدید از مجموعه آرامگاه و موزه فردوسی و هارونیه در طوس بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی خبرگزاری فارس گواهی دوره آموزش رسانه ای به خبرنگاران تاجیک اعطا شد

از سوی خبرگزاری فارس گواهی دوره آموزش رسانه ای به خبرنگاران تاجیک اعطا شد