مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1391 ساعت 13:332013-02-03پزشكي

موتورلانس به اورژانس شهریار می آید/ کاهش زمان حضور آمبولانس


رییس شبکه بهداشت و درمان شهریار از تجهیز اورژانس این شهرستان به موتورلانس خبر داد و گفت: زمان حضور آمبولانس بر بالین بیماران به زیر 10 دقیقه کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ظهر یکشنبه جمشید واشانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور شاهرخی رییس نظام پزشکی، کریمی، میرزایی و آقایی به ترتیب روسای بیمارستانهای تامین اجتماعی، امام سجاد (ع) و روانپزشکی میلاد شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ارتقای شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد به سه شهرستان جداگانه، تمرکز بیشتری بر روی تمام بخشهای این مناطق بویژه در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شد.

کاهش مدت زمان حضور آمبولانسهای شهریاری بر بالین بیماران این مسئول عنوان کرد: یکی از جمله مواردی که طی این مدت از پیشرفت بسیاری برخوردار بود، بخش اورژانس شهرستان شهریار است که با کاهش مطلوبی در میانگین زمان حضور بر بالین بیمار همراه شد بطوریکه زمان حضور نیرویهای امدادی بر بالین بیماران در ماموریتهای شهری به 7.

8 دقیقه و در ماموریتهای جاده ای نیز این زمان به 9.

2 دقیقه رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد تماس شهروندان با اورژانس 115 به بیش از 595 مورد در روز می رسد که متاسفانه به دلیل عدم فرهنگسازی در جامعه و بی اطلاعی شهروندان از اهمیت دقایق و ثانیه ها در امداد رسانی به مصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورلانس به اورژانس شهریار می آید/ کاهش زمان حضور آمبولانس

موتورلانس به اورژانس شهریار می آید/ کاهش زمان حضور آمبولانس