مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1391 ساعت 06:432013-02-03سياسي

فهرست طرحهای کلان دانشگاه علم و صنعت/ اختصاص اعتبار ویژه به اساتید


رییس دانشگاه علم وصنعت از برنامه های این دانشگاه برای توسعه طرح های ملی خبر داد.

- دکتر سعید جبل عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه دانشگاه علم و صنعت برای توسعه طرح های ملی اختصاص گرنت ویژه به اساتید دانشگاه است تا تعداد بیشتری از اساتید در این طرح ها مشارکت کنند و دوم استفاده از ظرفیت دانشجویان دکتری با هدایت رساله های دکتری به سمت طرح های کلان ملی است.

وی درباره انتقاد دانشگاه های شهرستان مبنی بر عدم اجازه دانشگاه های بزرگ برای مشارکت در طرح های کلان ملی گفت: طرح های کلان ملی توسط شورای عالی عتف به تصویب رسیده و براساس توانمندی دانشگاه به عنوان دانشگاه اصلی، محور و همکار تعریف شده و به آنان واگذار می شود.

رییس دانشگاه علم وصنعت تصریح کرد: ولی رویکرد کلی دانشگاه ها این است که با دانشگاه های دیگر در این زمینه همکاری بیشتر داشته باشند و در واقع این کار پیامد خوبی در بر داشته که دانشگاه ها به صورت تیم های مشترک در کنار یکدگیر فعالیت کرده و از قابلیت همدیگر استفاده می کنند.

وی با اشاره به بودجه طرح های ملی خاطرنشان کرد: مرحله اول بودجه طرح کلان ملی پرداخت شده است، البته مبلغ تخصیص داده شده نسبت به اصل پروژه ها کم است اما طرح های کلان ملی در شورای عالی عتف و دانشگاه ها خوب هدایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست طرحهای کلان دانشگاه علم و صنعت/ اختصاص اعتبار ویژه به اساتید

فهرست طرحهای کلان دانشگاه علم و صنعت/ اختصاص اعتبار ویژه به اساتید