مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1391 ساعت 13:212013-01-26سياسي

ظرفیت تولیدات باغی جهرم جدی گرفته شود


امام جمعه جهرم با تاکید بر این مطلب که باید برای نجات دریاچه ها و تالاب های فارس از بحرانی که به آن مبتلا شده اند چاره ای اندیشید، گفت: مسئولان باید به دنبال راهکاری برای مقابله با هدرروی منابع آب زیرزمینی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام امروز در جشنواره ملی مرکبات در جهرم با انتقاد از آنچه بخشی نگری می خواند، افزود: شهرستان جهرم در دهه 60 همایش ملی منابع آب را برای نشان دادن مشکلات این بخش در سطح کشور برگزار کرد که متاسفانه هیچ نمودی در بهبود وضعیت تغذیه آب و منابع زیرزمینی در فارس مشاهده نشد و کسی دنبال نکرد و هنوز در این حوزه 30 سال عقب هستیم.

امام جمعه جهرم گفت: برخی مدیران در دوره های مختلف نسبت به تلاش های مردمی در سطح استان عقب هستند که باید جبران شود و تولید کننده نیازمند چاره اندیشی در حوزه آب است.

حجت الاسلام دژکام ابراز داشت: باید مدیران فارس در بهبود وضعیت منابع آب استان و تغذیه آب چاره اندیشی کنند تا دشت های فارس از این خشکسالی نجات پیدا کند.

امام جمعه جهرم ابراز امیدواری کرد که با پیگیری مجمع نمایندگان فارس و مدیران وزارت جهادکشاورزی مشکلات خشکسالی دشت ها و مراتع این استان با کارهای علمی و تحقیقاتی بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولیدات باغی جهرم جدی گرفته شود

ظرفیت تولیدات باغی جهرم جدی گرفته شود