مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1391 ساعت 11:102013-01-24فرهنگي

ارائه 93 اثر به جشنواره تابلوفرش قرآنی «آیات»/ 9 اثر در دور نهایی


مسؤول دبیر خانه جشنواره تابلوفرش قرآنی «آیات» از ارسال 93 اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: از هریک از 3 بخش جشنواره، 3 اثر به دور نهایی راه می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس توانا آیین اختتامیه جشنواره تابلو فرش قرآنی از مجموعه جشنواره های آیات 11 بهمن ماه 1391 در استان مرکزی، شهر اراک برگزار می شود.

علیرضا حاج علی بیگی مسئول دبیر خانه جشنواره تابلو فرش قرآنی آیات درگفت وگو با خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس توانا از ارسال 93 اثر به دبیر خانه جشنواره خبر داد و گفت: 93 تابلو فرش قرآنی از سوی هنرمندان کشور مان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در سه موضوع طراحی ، نقشه و بافت داوری شده و از هر موضوع سه اثر به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

وی در خصوص آثار ارسالی به جشنواره گفت: آثار ارسالی باید حتماً دست بافت بوده و مواردی چون نقشه، بافت و نخ استفاده شده از آن در داوری آثار لحاظ می شود، همچنین باید اصل آثار به دبیر خانه جشنواره ارسال شوند.

حاج علی بیگی از برگزاری نمایشگاه در کنار آیین اختتامیه خبر داد و گفت: آثار ارسالی جشنواره در نمایشگاهی در کنار آیین اختتامیه به نمایش در می آیند، همچنین در آیین اختتامیه فروشگاه تابلو فرش با 20 درصد تخفیف برای عموم مردم دائر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 93 اثر به جشنواره تابلوفرش قرآنی «آیات»/ 9 اثر در دور نهایی

ارائه 93 اثر به جشنواره تابلوفرش قرآنی «آیات»/ 9 اثر در دور نهایی