مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1391 ساعت 07:332013-01-24اقتصادي

جشنواره فروش فرش دستباف از 22 بهمن در خراسان رضوی برگزار می شود


معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری سومین جشنواره فروش فرش دستباف در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی غفوری مقدم صبح پنجشنبه اظهار کرد: این جشنواره از 22 بهمن تا 22 اسفند سال جاری با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه به همت مرکز ملی فرش، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها و تشکل های فرش استان برگزار خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: این جشنواره به منظور ایجاد انگیزه، حرکت و رونق بازار داخلی فرش دستباف و نیز یادآوری اهمیت و معرفی فرش دستباف ایران به مصرف کنندگان داخلی و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان برگزار می شود و یکی از اهداف مهم این جشنواره آشتی دادن مصرف کنندگان داخلی با این کالای ارزشمند ایرانی وفراهم کردن فضای مطمئن فکری برای تصمیم گیری مصرف کنندگان نهایی است.

غفوری مقدم با بیان اینکه انجام این مهم علاوه بر اطمینان خاطر بخشیدن به خریداران از طریق اطلاعات عرضه شده، توسط برگزارکنندگان جشنواره سبب رونق کسب و کار و افزایش فروش داخلی فرش دستباف خواهد شد گفت: تهیه تیزر تبلیغاتی این جشنواره، طراحی پوستر و تابلوی مشارکت در جشنواره و اطلاع رسانی به خریداران وهمچنین پخش تیزر جشنواره از رسانه ها و شبکه استانی توسط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فروش فرش دستباف از 22 بهمن در خراسان رضوی برگزار می شود

جشنواره فروش فرش دستباف از 22 بهمن در خراسان رضوی برگزار می شود