مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1391 ساعت 16:032013-01-23سياسي

موفقیت هر انسان نیازمند کنترل هیجانات و استفاده از عقل و منطق است


لازمه دستیابی به موفقیت کنترل هیجانات و استفاده از عقل و منطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامعلی حبیبی منش عصر چهارشنبه در سمینار هوش هیجانی و آموزش خود آگاهی در گناوه با تبریک آغاز امامت ولی عصر و ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار داشت: این اراده بزرگ الهی است که به دست امام زمان حکومت عدل و عدالت برپا و بر ظلم و کفر پیروز شود.

وی بر لزوم سلامت فکری و رفتاری افراد تاکید کرد و ادامه داد: آنچه مسلم است بهداشت چشم و ذهن نیز در اسلام یک اصل مهم و زیربنایی است؛ زیرا که امروزه محور توسعه جامعه سالم در انسان سالم است.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: بهداشت تنها مادی و فیزیکی نیست و سلامت روانی جامعه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و امروزه یکی از مشکلات عمده جوامع افسردگی و ضربه های روحی روانی برخی افراد جامعه است.

وی اضافه کرد: انسان بر خلاف تمام موجودات دیگر از قدرت کنترل هیجانات و استفاده مناسب آنها برخوردار است و هیچ حیوانی قدرت کنترل هیجاناتش را ندارد و شاید بتوان گفت که این وجه تمایز انسان و حیوانات است.

حبیبی منش در ادامه به شرایط دستیابی به موفقیت اشاره کرد و افزود: موفق ترین و محبوب ترین و سالم ترین افراد کسانی هستند که بتوانند به موثرترین شکل از این ابزار در راستای انسان بودن استفاده کنند چرا که هیجانات در حیوانات غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت هر انسان نیازمند کنترل هیجانات و استفاده از عقل و منطق است

موفقیت هر انسان نیازمند کنترل هیجانات و استفاده از عقل و منطق است