مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1391 ساعت 13:132013-01-23اجتماعي

آگاهی دانش آموزان در خصوص خودمراقبتی افزایش یابد


کارشناس مسئول بهداشت مدارس معاونت بهداشتی استان همدان بر ارتقا آگاهی دانش آموزان در خصوص بالا بردن سطح خودمراقبتی در مدارس مروج سلامت تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابوالقاسم میرزایی چهارشنبه در کارگاه یک روزه مدارس مروج سلامت، اجرای موفقیت آمیز برنامه مروج سلامت در استان همدان را قابل تقدیر دانست.

میرزایی، استقرار و نگهداری سیستم مدیریت سلامت در مدارس و رتبه بندی و اعطا ستاره به مدارس را اقدامی مهم و اساسی ذکر و ابراز امیدواری کرد: بهره وری و ارتقا سطح سلامت دانش آموزان در مدارس استان همدان سرعت گیرد.

وی با اشاره به عادت های اشتباه غذایی، عدم رعایت بهداشت فردی، مخاطرات سلامت روان، بی تحرکی، رفتارهای مخاطره آمیز، سوءمصرف مواد و الکل، مصرف دخانیات و خشونت که ابعاد وسیعی از سلامت در محیط های آموزشی را در بر گرفته است، افزود: این موارد بر تمامی جنبه ها از جمله محیط مدرسه، والدین و اولیا و سلامت جسمی، روانی اجتماعی و معنوی دانش آموزان تأثیرگذار است.

کارشناس مسئول بهداشت مدارس شهرستان اسدآباد نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 40 مدرسه شرایط مدرسه مروج سلامت را دارند و فعالیت های خود را شروع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی دانش آموزان در خصوص خودمراقبتی افزایش یابد

آگاهی دانش آموزان در خصوص خودمراقبتی افزایش یابد