مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1391 ساعت 13:202013-01-21اقتصادي

رییس کمیته امداد سیرجان خبر داد تولید 150 تخته گلیم شیرکی پیچ در سیرجان


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان گفت: توسط مددجویان زیر پوشش کمیته امداد سیرجان طی سال جاری 150تخته گلیم شیرکی پیچ دست بافت تولید و به بازار عرضه شده است.

- حسن خضری مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: توسط مددجویان زیرپوشش کمیته امداد سیرجان طی سال جاری 150 تخته گلیم دست بافت تولید و به بازار عرضه شده است.

خضری مقدم ادامه داد: گلیم های تولیدی 295 متر مربع مساحت دارند که دارای مشتریان خاص خود هستند و توسط جهاد خودکفایی این نهاد به مبلغ یک میلیارد ریال به فروش رفتند و حاصل دسترنج آنان به بافندگان این گلیم ها پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال با هدف خودکفایی مددجویان 12 میلیارد و 200 میلیون ریال به 310 نفر پرداخت شد و 128 نفر پس از ایجاد اشتغال از زیرپوشش این نهاد خارج شدند و در همین راستا 372 نفر دوره های آموزش گلیم بافی و کامپیوتر را فرا گرفتند.

مسئول کمیته امداد سیرجان با اشاره به اجرای طرح مسکن مددجویان بی سرپرست گفت: 88 واحد مسکونی از طریق طرح های فردای ماندگار و مسکن و شهرسازی و حمایت مجتمع سنگ آهن گل گهر با زیربنای 5 هزار و 280 متر مربع و با اعتبار 6 میلیارد و 350 میلیون ریال احداث شده و تا پایان امسال تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد سیرجان خبر داد تولید 150 تخته گلیم شیرکی پیچ در سیرجان

رییس کمیته امداد سیرجان خبر داد تولید 150 تخته گلیم شیرکی پیچ در سیرجان