مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1391 ساعت 12:032013-01-21اقتصادي

برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین المپیاد فرش ایران در خراسان جنوبی


معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مرحله مقدماتی هفتمین المپیاد علمی فرش دستباف ایران در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا کفاشی اظهارکرد: مرحله مقدماتی هفتمین المپیاد علمی فرش دستباف ایران در خراسان جنوبی به منظور رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت هنرمندان عرصه هنر صنعت فرش و به جهت راهیابی شرکت کنندگان استان به مرحله نهایی این المپیاد در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارتهای علمی دانش آموزان و دانشجویان فرش استان،ارزیابی توان علمی در دو سطح دانش آموزی و دانشجویی استان، شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد و نمونه،آشنایی بیشترهم استانیها با فرش دستباف استان و رشته های مختلف مرتبط با آن و ترویج فرهنگ فرش بافی بعنوان یک فعالیت هنری و سرگرمی برای جوانان بیان کرد.

کفاشی گفت: مرحله مقدماتی هفتمین المپیاد فرش در دو سطح دانش آموزی با همکاری هنرستانهای کار و دانش آموزش و پرورش و آموزشکده های تحت نظارت این مرکز و سطح دانشجویی با همکاری دانشگاه های بیرجند و آزاد در بهمن ماه جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین المپیاد فرش ایران در خراسان جنوبی

برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین المپیاد فرش ایران در خراسان جنوبی