مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1391 ساعت 10:132013-01-21پزشكي

لزوم آموزش خانواده ها برای رویارویی با شیوه کاری اقماری در مناطق نفتی


دبیر کمیته سلامت روان بهداشت درمان صنعت نفت بوشهر گفت: آموزش خانواده ها برای رویارویی با شیوه کاری اقماری در مناطق نفتی الزامی است.

- سید کمال نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بخش بررسی آسیب های روانی پرسنل فعال در مناطق صنعتی به چندعامل باید توجه داشت که عوامل محیطی و شرایط منطقه، عوامل صنعتی و قانون های شرکتی به عنوان نمونه طرح اقماری مختلف که تعدیل شده اند، را می توان عنوان کرد.

وی با اشاره به دیگر عوامل مهم در این زمینه، اضافه کرد: عوامل شخصی و خانوادگی خود افراد که در این مجموعه ها مشغول به کار هستند مانند سبک زندگی، خواب و بیداری، خوراک و اشتها و همچنین بحث باورها و نگرش ها که همه این عوامل در سلامت روان یک فرد اثر مستقیم دارد.

دبیر کمیته سلامت روان بهداشت درمان صنعت نفت بوشهر ادامه داد: باید سبک زندگی افراد با مهاجرت دچار تغییرات تطبیقی شود، در غیر این صورت خانواده دچار آسیب های ناشی از خلا حضورآن فرد می شود.

وی تصریح کرد: توصیه می شود اگر برای فردی شرایط کار در محیط نفتی پیش آمد و لازم شد به صورت اقماری دو هفته کار دو هفته استراحت یا یک هفته استراحت تردد کند لازم است قبل از آن آمادگی های روانی را برای خود و خانواده ایجاد کند نوری یادآور شد: اصولا این آمادگی به معنای مطلق آسیب زا بودن صنعت و یا منطقه نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش خانواده ها برای رویارویی با شیوه کاری اقماری در مناطق نفتی

لزوم آموزش خانواده ها برای رویارویی با شیوه کاری اقماری در مناطق نفتی