مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1391 ساعت 14:482013-01-20سياسي

دوره آموزشی تعالی و تحکیم بنیان خانواده در روستاهای البرز آغاز شد


مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از آغاز آموزش های دوره ای با موضوع تعالی و تحکیم بنیان خانواده در روستاهای استان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مریم سادات سیادت جو از آغاز آموزش های دوره ای با موضوع تعالی و تحکیم بنیان خانواده در روستاهای استان البرز خبر داد و توسعه دوره های آموزشی با محوریت مهارت های زندگی، معارف دینی و روانشناسی را از جمله ارکان اصلی رشد و تعالی خانواده های روستایی برشمرد و گفت: این آموزشها زمینه تحقق هداف عالی دین مبین اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

مشاور استاندار و مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری البرز در خصوص اجرای این طرح گفت: اولین جلسه از این دوره آموزشی با حضور یکی از اساتید مجرب حوزه زنان و خانواده و جمعی از بانوان ساکن روستای ولایترود با موضوع روانشناسی و احکام برگزار شد و دو جلسه آموزشی در هفته اخیر در روستاهای شهرستان طالقان و آسارا با موضوعات خودشناسی، احکام و روانشناسی برگزار شد.

وی در پایان افزود: دوره آموزشی یاد شده در تمامی روستاهای استان البرز با همکاری فرمانداری ها، بخشداری های و حوزه علمیه خواهران تا پایان سال 91 برگزار خواهد شد کانون بازنشستگان استانداری البرز و واحدهای تابعه تاسیس می شود با پیگیری صورت گرفته و اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی تعالی و تحکیم بنیان خانواده در روستاهای البرز آغاز شد

دوره آموزشی تعالی و تحکیم بنیان خانواده در روستاهای البرز آغاز شد