مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1391 ساعت 07:432013-01-20اقتصادي

آشتی ایرانیان با فرش دستباف ایرانی/ 35 درصد تولیدات به فروش داخلی می رسد


رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه 35 درصد از تولیدات فرش دستباف ایرانی در بازارهای داخلی به فروش می رسد، گفت: باید برای بالا بردن این سهم تلاش کرد و زمینه آشتی کنان ایرانی ها را با فرش دستباف ایرانی فراهم کرد.

- محمد باقر آقا علیخانی در گفتگو با مهر از برگزاری سومین جشنواره فروش داخلی فرش دستباف خبرداد و گفت: با توجه به آنکه توسعه هنر- صنعت فرش دستباف ایرانی میان خانواده ها از مهمترین برنامه های مرکز ملی فرش ایران و دیگر فعالان این حوزه است و حدود 35 درصد تولیدات فرش به فروش داخلی می رسد، مرکز ملی فرش تصمیم بر اجرای چنین جشنواره ای گرفته تا بتواند فروش فرش و تقاضای بافت آن را افزایش دهد.

رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به اینکه این جشنواره همچون سال های گذشته، شعار هرفروشگاه، یک نمایشگاه را در دستور کار دارد، افزود: مهمترین و والاترین هدف برگزاری این جشنواره، آشتی دوباره مصرف کنندگان داخلی با این کالای ارزشمند ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دسترسی آسان هر فرد به بازار فرش دستباف در این جشنواره مهیا است، تصریح کرد: بهبود و تقویت بازار داخلی فرش دستباف، افزایش تقاضا برای تولید و خرید این کالای ارزشمند، ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف کننده، مشارکت مسئولان استانی و نهادهای شهری و حمایت آنها از فرش، مشارکت فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشتی ایرانیان با فرش دستباف ایرانی/ 35 درصد تولیدات به فروش داخلی می رسد

آشتی ایرانیان با فرش دستباف ایرانی/ 35 درصد تولیدات به فروش داخلی می رسد