مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1391 ساعت 07:402013-01-20سياسي

استاندار مازندران: مضرات قلیان و سیگار مثل آب آلوده نهادینه شود


باید مضرات قلیان و سیگار مثل مضرات آب آلوده در جامعه نهادینه شود.

- " از بابل، سید علی اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت غذا و داروی استان در سالن کنفرانس بیمارستان آیت الله روحانی بابل اظهار داشت: امروزه عرضه قلیان تحت عنوان اسانس میوه ای بوده در حالی که از مواد صنعتی و شیمیایی تهیه می شود.

وی افزود: حتی کشورهای پیشرفته که دارای تکنولوژی فرآوری سیگار هستند امروزه مانع استعمال آن در رستوران ها می شوند در حالی که در کشور ما مصرف سیگار و قلیان در بین جوانان، دانشگاهیان و زوج های جوان در حال افزایش است.

طاهایی عدم اطلاع رسانی مناسب را علل اصلی افزایش قلیان و سیگار در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم گمان می کنند که قلیان ها آلوده نیستند چراکه مضرات آن در جامعه به درست تبیین نشده پس این امر سبب مشکلات زیادی می شود.

وی با اشاره به این که باید مضرات قلیان و سیگار مثل مضرات آب آلوده در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: استفاده قلیان در پارک ها و مجالس تفریحی به ویژه در مناسبت های خاص از جمله اعیاد به صورت تفننی در حال افزایش است.

استاندار مازندران گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده در طب سنتی درباره استفاده از ماهی کیلکا در کاهش دیابت با ناشتاخوری به صورت کبابی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تقاضا داریم که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: مضرات قلیان و سیگار مثل آب آلوده نهادینه شود

استاندار مازندران: مضرات قلیان و سیگار مثل آب آلوده نهادینه شود