مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1391 ساعت 05:452013-01-20سياسي

رییس کمیته امداد چرام: حضور 60 مددجوی چرام در دوره آموزشی گلیم و گلیم فرش


رییس کمیته امداد چرام از برگزاری دوره آموزشی گلیم و گلیم فرش با حضور 60 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

- علی حسن مظاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری دوره آموزشی گلیم و گلیم فرش با حضور 60 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رییس کمیته امداد چرام اظهار کرد: ایجاد مهارت و آموزش مؤثرترین راه تشویق جهت گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی است که این مهم در دستور کار کمیته امداد شهرستان چرام قرار دارد.

وی عنوان داشت: این نهاد در راستای ترویج و گسترش این حرفه در چرام و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی گلیم بافی کرده است.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون کارگاه های آموزش گلیم و گلیم فرش در روستاهای بردیان و سرفاریاب با حضور 60 نفر دختر تحت حمایت دایر است، تصریح کرد: بهره گیری از استعدادهای زنان و دختران تحت حمایت در ایجاد تولید و گسترش صنایع دستی مورد توجه ویژه است.

مظاهری هزینه برگزاری این دوره ها را مبلغ 266 میلیون و 540 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 147 نفر در رشته گلیم و گلیم فرش و خیاطی آموزش دیده اند.

رییس کمیته امداد چرام با بیان این که باید مددجویان و سرپرستان خانوار را به مرحله خودکفایی رساند، تصریح کرد: امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد چرام: حضور 60 مددجوی چرام در دوره آموزشی گلیم و گلیم فرش

رییس کمیته امداد چرام: حضور 60 مددجوی چرام در دوره آموزشی گلیم و گلیم فرش