مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1391 ساعت 07:232013-01-19اجتماعي

کتاب " طبیعت اسرار آمیز "منتشر شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب quotation mark طبیعت اسرارآمیز quotation mark ترجمه مجید عمیق را برای علاقه مندان به علوم طبیعت و زیست شناسی منتشر کرد.

مسئول دفتر پیگیری امور انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصاحبه با خبرنگار ما افزود : فیلیپ کلارک، الیزابت دالبی، لورا هاول و ساراخان این کتاب را برای گروه سنی quotation mark د quotation mark و هـ quotation mark (دوره راهنمایی و دبیرستان) نوشته اند.

آقای پیرهادی گفت : در این کتاب بسیاری از ناشناخته ها و اسرار جهان گیاهان و جانوران با متن روان همراه با عکس ها و تصاویر جذاب به مخاطب معرفی می شود و نوجوانان بامطالعه آن می توانند با شگفتی های زمین از یک سلول تا غول های خشکی ها و اقیانوس ها آشنا شوند.

وی افزود : همچنین اطلاعاتی درباره تغذیه گیاهان گوشتخوار، تغذیه در اقیانوس، شیوه های حرکت گیاهان و پستانداران، ابزارهای تهاجمی و دفاعی و ترفندهای بقا در گیاهان و پرندگان و شیوه های ارتباطی خزندگان ، دوزیستان و پرندگان آورده شده است .

مسئول دفتر پیگیری امور انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب quotation mark طبیعت اسرارآمیز quotation mark را در 128 صفحه رنگی و شمارگان 10هزار نسخه منتشر و با بهای 7500 تومان روانه بازار نشر کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب " طبیعت اسرار آمیز "منتشر شد

کتاب " طبیعت اسرار آمیز "منتشر شد