مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1391 ساعت 06:262013-01-18حوادث

انهدام باند قاچاقیان دارو و دستگیری 5 تن


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس از کشف شناسایی و انهدام شبکه توزیع داروهای غیرمجاز و کشف 130 هزار اقلام دارویی قاچاق در شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ مسعود روستا با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امینت عمومی فرماندهی انتظامی فارس با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک شبکه توزیع داروی غیرمجاز را در شیراز شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این شبکه را در دستور کار خود قرار دادند، گفت:با تلاش ماموران در چند روز گذشته 17 نوع داروی قاچاق شامل 130 هزار اقلام دارویی، از قاچاقچیان در استان فارس کشف و در این راستا پنج نفر نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس اظهار کرد: اکثر این داروها به طور مستقیم با سلامت جامعه و مردم در ارتباط بوده و بخش زیادی از آنها تاریخ مصرف گذشته و بدون اعتبار بودند.

روستا افزود: در ترکیبات این داروها مواد روانگردان و مخدر نیز وجود دارد که به جوانان و مردم توصیه می شود به هیچ عنوان فریب تبلیغات این نوع داروها را نخورند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس در پایان ضمن هشدار در خصوص برخورد شدید پلیس با کسانی که به انگیزه کسب سود مالی با توزیع اینگونه داروها امنیت جانی مردم و سلامت جامعه را به خطر می اندازند، از شهروندان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاقیان دارو و دستگیری 5 تن

انهدام باند قاچاقیان دارو و دستگیری 5 تن