مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1391 ساعت 07:232013-01-17اقتصادي

جشنواره فروش فرش دستباف گلستان/ تشدید نظارت و بازرسی بازار


معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: جشنواره فروش فرش دستباف، بهمن ماه امسال در استان گلستان با شعار "هر فروشگاه، - یک نمایشگاه" برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن اصلانی صبح پنجشنبه در جمع مدیران سازمان صنعت و معدن گلستان افزود: این جشنواره برای سومین سال پیاپی با هدف معرفی فرش دستباف و ارزش های آن، ایجاد انگیزه و تحرک در بازار تولیدات داخلی، ایجاد اطمینان خاطر از خرید محصول در میان مشتریان، تلاش در تغییر الگوی مصرف و جلب اعتماد نهایی مصرف کنندگان این کالای ملی و سنتی برگزار می شود.

اصلانی اهداف دیگر از برگزاری جشنواره فروش فرش ، معرفی فرش دستباف استان ، توسعه هنر - صنعت فرش دستباف، ایجاد انگیزه در تولید کنندگان و فروشندگان ، دسترسی آسان مردم و افزایش قدرت مردم را عنوان کرد .

وی برگزاری چنین جشنواره ای را نماد عملکرد و نگرش مثبت بر ایجاد تحول و رونق کسب و کار در حوزه تولید و فروش فرش و توجه جدی به رشد و ارتقای جایگاه فرش دستباف در بازارهای داخلی و جهانی دانست .

وی با اشاره به ضرورت داشتن تبلیغات برای جذب خریداران به این جشنواره تصریح کرد: تهیه تیزر تبلیغاتی این جشنواره، پخش تیزر جشنواره از رسانه ها و شبکه استانی ، طراحی پوستر، تابلوی مشارکت در جشنواره و اطلاع رسانی به خریداران توسط سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فروش فرش دستباف گلستان/ تشدید نظارت و بازرسی بازار

جشنواره فروش فرش دستباف گلستان/ تشدید نظارت و بازرسی بازار