مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1391 ساعت 10:582013-01-16سياسي

برگزاری پنج هزار و 800 نفر ساعت آموزش تخصصی مهارتی در استان سمنان


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری پنج هزار و 856 نفر ساعت آموزش تخصصی مهارتی طی سالجاری در این استان خبر داد.

- حجت الاسلام ولی الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری پنج هزار و 800 نفر ساعت آموزش تخصصی مهارتی طی سالجاری در استان سمنان، افزود: 487 نفر در سطح استان از این میزان ساعت آموزشی بهره برداری کرده اند.

وی تصریح کرد: آسیب های فضای مجازی، مهدویت و انتظار، مبانی و اصول برنامه ریزی تبلیغ، روانشناسی تبلیغ، دوره پودمانی تبلیغ، دوره تخصصی تبلیغ برای کودکان و جامع شناسی تبلیغ از جمله موضوعات دوره های آموزشی تخصصی مهارتی سال 91 در استان سمنان بوده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، دانش آموزان روحانیان و طلاب، مداحان و روسای هیئت های مذهبی را از گروه های هدف در برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مهارتی در استان سمنان عنوان کرد.

مصائبی گفت: دوره آموزش مبلغان و مبلغات شامل، 280 ساعت، مهدویت و انتظار، 340 ساعت مبانی و اضول برنامه ریزی تبلیغ، یک هزار و 44 ساعت روانشناسی تبلیغ، یک هزار و 206 ساعت پودمانی تبلیغ، یک هزار و 116 ساعت دوره تخصصی تبلیغ برای کودکان و یک 170 ساعت آموزش با موضوع جامع شناسی تبلیغ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنج هزار و 800 نفر ساعت آموزش تخصصی مهارتی در استان سمنان

برگزاری پنج هزار و 800 نفر ساعت آموزش تخصصی مهارتی در استان سمنان