مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1391 ساعت 17:372013-01-15حوادث

نداشتن مجوز پزشکی باعث مرگ معتاد در حال ترک شد


با روشن شدن زوایایی پنهان ماجرا ، مسئول مرکز دستگیر و بدلیل انجام اقدامات درمانی غیر قانونی روانه زندان شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: فردی که بدون داشتن مجوز و هرگونه تخصص در زمینه علوم پزشکی و روانشناسی اقدام به راه اندازی مرکز ترک اعتیاد در شهرستان پیشوا کرده و با تجویز دارو منجر به مرگ یکی از معتادان در حال ترک شده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرگرد سلمان آدینه وند افزود: با اعلام مرگ معتادی در داخل کمپ ترک اعتیاد و گزارش خبربه فوریت های پلیسی 110، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این رابطه مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات بعدی و اخذ گفته های اولیای دم پرونده حاکی از آن بود که فرد فوت شده در حالیکه از بیماری قلبی رنج می برد، برای ترک اعتیاد به این محل مراجعه و مدتی را در آنجا بسر برده است که پس از چند روز وضعیت جسمی وی وخیم و ناگهان فوت می کند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: با توجه به مشکوک بودن علت مرگ، طی تحقیقات گسترده مشخص شد که محل مورد نظر فاقد هرگونه مجوز قانونی در خصوص جذب داوطلبان ترک اعتیاد و انجام اقدامات درمانی بوده و مسئول این مرکز علیرغم اطلاع از بیماری متوفی، بدون داشتن هرگونه تخصص در زمینه علوم پزشکی و روان شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن مجوز پزشکی باعث مرگ معتاد در حال ترک شد

نداشتن مجوز پزشکی باعث مرگ معتاد در حال ترک شد