مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1391 ساعت 10:182013-01-15سياسي

امر سلامت مربوط به یک سازمان نیست


فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: امر سلامت مربوط به یک سازمان نیست، بلکه باید تمام افراد و سازمانها به ویژه سازمانهای ذیربط در این راستا گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هشتمین جلسه شورای بهداشت و تغذیه سالم شهرستان پیشوا صبح سه شنبه با حضور بهرام ستاری فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولان در سالن جلسات فرمانداری پیشوا برگزار شد.

بهرام ستاری در این جلسه با اشاره به برگزاری منظم جلسات شواری بهداشت شهرستان، خواستار حضور جدی مسئولان و اجرای دقیق مصوبات این شورا شد.

یکی از شاخصهای مهم پیشرفت جامعه توجه به بهداشت و سلامت است وی با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه گفت: یکی از شاخصهای مهم توسعه و پیشرفت توجه به بهداشت و سلامت جامعه است که بحمدالله کشور ایران در علم پزشکی به جایگاه خوبی در دنیا دست پیدا کرده و در تولیدات دارویی جزو 10 کشور برتر دنیاست.

فرماندار پیشوا افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب و در این چند سال اخیر دولت به موضوع بهداشت توجه بیشتری کرده است و دراین زمینه اقدامات خوبی در سطح شهرها به خصوص روستاها انجام شده است.

وی بیان داشت: موضوع بهداشت یک موضوع مهمی است که افراد جامعه روزانه با آنان درگیر هستند و چنانچه به آن بی توجهی شود چه بسا عواقب ناگواری در جامعه رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر سلامت مربوط به یک سازمان نیست

امر سلامت مربوط به یک سازمان نیست