مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1391 ساعت 14:032013-01-14سياسي

ضرورت ساماندهی سایت زباله بندرگز


سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز خواستار ساماندهی سایت زباله در این شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید حسین حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جمع مسئولان بهداشت و درمان شهرستان به طرح مصوبات پیشین کارگروه پرداخت و نحوه عملکرد ادارات مربوطه را در این خصوص خواستار شد.

وی ضمن ارائه مستندات در خصوص مشکلات بهداشت محیطی سایت زباله شهر نوکنده و وطنا مواردی را مطرح و درخواست کرد نسبت به سامان بخشیدن به وضعیت موجود اقدام کنند.

سرپرست شبکه و رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرگز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از شورای اسلامی در پیگیری مصوبه لایروبی رودخانه شهرستان بندرگز؛ خواستار همکاری و تعامل بیشتر شورا در خصوص حمام عمومی شهر و غسالخانه شهر نوکنده شدند.

در ادامه میرکریمی رییس شورای اسلامی شهرستان آمادگی خود را جهت تعمیر تابلو الکترونیک مرکز بهداشت اعلام کرده تا مرکز بهداشت در پیشبرد اهداف آموزشی خود موفق تر عمل کرده و شهروندان از این آموزش ها بهره مند گردند.

سرایلو کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت نیز با ارائه آمار و ارقامی از خودکشی و مشکلات روانی جامعه و دانش آموزان خواستار برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های زندگی خصوصاً حل مسئله ، مهارت نه گفتن وبرقراری ارتباط ، برای دانش آموزان مقطع راهنمایی ودبیرستان توسط مشاوران ومراقبین مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی سایت زباله بندرگز

ضرورت ساماندهی سایت زباله بندرگز