مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1391 ساعت 14:032013-01-14دانش

36 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اردبیل ایجاد شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از ایجاد و پذیرش دانشجوی در بیش از 36 رشته کارشناسی ارشد در پردیس علوم تحقیقات این واحد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرشید سلیمی ننه کران بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پردیس علوم تحقیقات واحد اردبیل گفت: از این تعداد رشته های مهندسی معماری، فیزیولوژی تربیت بدنی و مکانیک امسال به رشته های آموزشی دانشگاه اضافه شده است.

به گفته وی امسال در رشته های شیمی، فقه و مبانی، حقوق اسلامی، حقوق کیفری، جغرافیا، ادبیات، روانشناسی بالینی، کشاورزی، مهندسی برق و 26 رشته دیگر در علوم و تحقیقات اردبیل برای مقاطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش شده است.

2500 دانشجو از دانشگاه آزاد اردبیل فارغ التحصیل شدند رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و 500 نفر از دانشگاه آزاد واحد اردبیل فارغ التحصیل شدند، یادآور شد: از این بین رشته های فنی و معماری، علوم پایه و حقوق از لحاظ بازار کار دارای موقعیت مناسبی هستند.

وی همچنین در خصوص وام پرداختی به دانشجویان نیز تصریح کرد: وام کوتاه مدت و میان مدت برای تمام دانشجویان متقاضی از طرف خود واحد به صورت کامل پرداخت می شود که در این زمینه برخی مساعدتها نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اردبیل ایجاد شد

36 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اردبیل ایجاد شد