مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1391 ساعت 12:552013-01-10سياسي

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: توسعه مراکز دانشگاهی پایه حرکت بالنده است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد و راه اندازی مراکز علمی و دانشگاهی در توسعه جوامع نقش بسیار مهمی دارد که قطعاً این امر به بالندگی روزافزون کشورمان کمک می کند.

- " از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال عصر امروز در جلسه هماهنگی تأسیس دانشگاه آزاد در کوثر اظهار داشت: کشورهای پیشرفته امروز در سایه توسعه مراکز علمی و گسترش فناوری های جدید توانستند به بالاترین استانداردها در حوزه علوم و فنون دست یابند که ما نیز باید قلمرو توسعه علمی کشورمان را به سرعت افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: این برای ما جایگاهی شایسته نیست که با داشتن سرمایه ها و فرهنگ غنی و علمی ارزشمند نتوانیم مراکز علمی همپای با کشورهای پیشرفته داشته باشیم در حالی که مراکز علمی و دانشگاهی ما می توانند به منبع عظیم تغذیه فکری و فرهنگی و علمی کشور تبدیل شوند.

جعفری بنه خلخال با اشاره به توسعه روزافزون دانشگاه آزاد و ضرورت توجه به کیفیت آموزش در این مراکز مهم خاطر نشان کرد: شهرستان کوثر از داشتن دانشگاه آزاد و مراکز علمی در محرومیت بوده که مقدمات ایجاد دانشگاه آزاد در این شهرستان فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: در تلاش هستیم با رایزنی ها و پیگیری های لازم تا بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوثر را راه اندازی کنیم که در صورت تأخیر در ایجاد این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: توسعه مراکز دانشگاهی پایه حرکت بالنده است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: توسعه مراکز دانشگاهی پایه حرکت بالنده است