مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1391 ساعت 11:182013-01-10اجتماعي

25 معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی کامیاران هستند


از ابتدای سال جاری به صورت پیوسته به 25 معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی کامیاران توسط تیم سیار توانبخشی خدمت رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حبیب الله ابراهیمی اظهار داشت: این تیم متشکل از پزشک، فیزیوتراپ، روانشناس، مددکار می باشند که از نزدیک به مسائل بهداشتی، روانی و درمانی آنها رسیدگی می کنند.

وی افزود: تیم سیار توانبخشی به طور مستمر به منازل معلولان ضایعه نخاعی مراجعه می کنند و کارهای مشاوره، روان شناختی و ویزیت را انجام می دهند.

رییس اداره بهزیستی کامیاران بیان کرد: معلولان ضایعه نخاعی در بین معلولان شرایط ویژه تری دارند و باید به آنها خدمات به موقع ارائه شود.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در شهرستان قروه کارشناس واحد پیشگیری بهزیستی قروه گفت: هدف از برگزاری آموزش مهارت های ده گانه زندگی در خصوص خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر، توانایی حل مسئله، مقابله با استرس برای ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان نسبت به مسایل زندگی است.

محمدرضا رسولی افزود: آموزش مهارت های زندگی با توجه به پیچیدگی مراودات امروزی، توسعه شبکه های اجتماعی، ازدواج های دانشجویی، تجرد و زندگی دانشجویی و لزوم آمادگی برای ورود به زندگی متاهلی از آموزش های ضروری به حساب می آید که خوشبختانه بهزیستی با ورود به این عرصه همکاری تنگاتنگی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی کامیاران هستند

25 معلول ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی کامیاران هستند