مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1391 ساعت 20:352013-01-07بين الملل

/بخش دوم/ عربستان و صادرات تروریسم به جهان


جریان های اسلام ستیز با پوشاندن پوستین وارونه اسلام بر تن متعصبان بی بصیرت و با تبدیل آنها به نماد تقارن تروریسم با اسلام، نهایت استفاده را از این بلاهت مذهبی بردند.

- "، صادرات تروریسم در عربستان را می توان بعد از صادرات نفت، دومین فعالیت گسترده صادرات در این کشور نامید، عربستان سعودی یکی از بزرگترین حامیان و پرورش دهندگان تفکرات تروریستی در جهان به شمار می رود، نگاهی به فعالیت های این کشور در عرصه داخلی و خارجی نشان می دهد که عمده تروریست های منطقه ای و جهانی اصالتی سعودی دارند و یا تحت تاثیر گرایش های وهابی عربستان قرار گرفته و یا اینکه از سوی این کشور مورد حمایت و تغذیه مالی و تسلیحاتی قرار می گیرند.

حمایت های رژیم عربستان سعودی از سازمان های تروریستی در منطقه علاوه بر اینکه می تواند راهبرد آمریکا و صهیونیست ها و کشورهای اروپایی را در منطقه اجرا کند، از سوی دیگر با ترویج ادعای ام القرای جهان اسلام برای عربستان سعودی، ماشین تبلیغاتی غربی از این تقارن نامبارک استفاده کرده و مفهوم تروریسم ر در کنار اسلام قرار می دهد و از این تقارن برای اسلام ستیزی در کشورهای اروپایی و غربی استفاده می کند.

با آغاز و تشدید موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه تحرکات جریانهای وهابی و تکفیری در کشورهای اسلامی که برای ایجاد انحراف در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/بخش دوم/ عربستان و صادرات تروریسم به جهان

/بخش دوم/ عربستان و صادرات تروریسم به جهان