مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1391 ساعت 07:102013-01-07سياسي

در گفت وگو با فارس بخش های جدید به برنامه تلویزیونی صعود اضافه شد


برنامه تلویزیونی صعود با افزوده شدن بخش های جدیدی به این برنامه؛ روی آنتن شبکه آموزش می رود.

- کامران میزانی تهیه کننده برنامه صعود با اشاره به محتوای جدید برنامه و تغییرات اساسی در برنامه در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در محتوای برنامه به غیر از بخش آموزش، بخش مشاوره به دانشجویان کارشناسی ارشد اضافه شده است.

وی اظهار داشت: به دلیل نزدیکی ایام امتحانات کارشناسی ارشد،درباره چگونگی برخورد با آزمون های آزمایشی، شرکت در آزمون و بهره وری از آزمون مشاوره با حضور کارشناسان برنامه انجام می شود.

تهیه کننده برنامه صعود با اشاره به استقبال مخاطبان عنوان داشت: این برنامه جنبه تخصصی داشته و تعداد معینی مخاطب دارد و با توجه به ارتباط مخاطبان با برنامه معتقدیم که این برنامه جای خود را در بین مخاطبان باز کرده است.

میزانی درباره دیگر برنامه های سیما در این حوزه تخصصی بیان داشت: برنامه دیگری در سیما مختص به تحصیلات تکمیلی آغاز شده است اما در رقابت با برنامه صعود خیلی فاصله دارد چراکه برنامه صعود علاوه بر مشاوره، آموزش تمامی دروس مربوط به رشته های پزشکی، پیراپزشکی، بیوشیمی، دروس عمومی تمامی رشته ها، مدیریت، گروه زبان ها و بسیاری از رشته های مهندسی را ارائه می دهد و روش های تست زنی، مطالعه و مرور و نحوه دروس را ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس بخش های جدید به برنامه تلویزیونی صعود اضافه شد

در گفت وگو با فارس بخش های جدید به برنامه تلویزیونی صعود اضافه شد