مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1391 ساعت 11:052013-01-05سياسي

حجت الاسلام طائب: نابودی اسراییل کم هزینه ترین هدف شیعیان در مبارزات است


تمام حرکت های ضد شیعه در سطح جهان از قلب اسراییل برنامه ریزی می شود، بنابراین نابودی اسراییل کم هزینه ترین راه پیش روی شیعیان جهان در مبارزات است.

- " از مشهد، حجت الاسلام مهدی طائب ظهر امروز در ویژه برنامه بصیرت عاشورایی که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: با جنگ حق و باطل در تمام دوران های تاریخ تمام نشدنی است و امروز جنگ مردم سوریه با نیروهای مسلح تبدیل به جنگ حق و باطل شده است و مردم سوریه را به نام رافضی و کسانی که به مفهوم ولایت معتقدند می کشند.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به حمله انتحاری اخیر به کاروان زائران امام رضا(ع) در کشور پاکستان، افزود: افرادی که این حملات انتحاری را انجام می دهند، افرادی بی اطلاع هستند که از سوی نظام های ضد شیعه همچون عربستان تغذیه مالی و اعتقادی می شوند.

طائب با تاکید بر این که سردمداران عربستان نیز از سوی کاخ سفید خط دهی می شوند، خاطرنشان کرد: تمام این دشمنی ها از قلب اسراییل برنامه ریزی و از طریق عوامل کاخ سفید اجرا می شود.

وی با اشاره به نقش یهودیت انحرافی در تاریخ اسلام گفت: این جریان، مسلمانان را تا حدی از مسیر خود منحرف کردند که موجب شهادت امام حسین(ع) و دشمنی با خاندان ایشان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام طائب: نابودی اسراییل کم هزینه ترین هدف شیعیان در مبارزات است

حجت الاسلام طائب: نابودی اسراییل کم هزینه ترین هدف شیعیان در مبارزات است