مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1391 ساعت 17:182012-12-30سياسي

بهره مندی 1500 کودک از طرح سوء تغذیه کمیته امداد استان بوشهر


بهره مندی یکهزار و 500 کودک از طرح سوء تغذیه کمیته امداد استان بوشهر،راه اندازی سامانه مجازی آموزش اصناف در بوشهر، تجهیز 30 کتابخانه شبستانی مساجد دشتی و کاشت 30 هزار اصله درخت در شهرستان جم عنوان خبرهای کوتاه استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از بهره مندی یک هزار و 500 کودک از طرح سوء تغذیه کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: اقشار مددجو نیازمند در جامعه نیازهای گسترده ای در تمامی ابعاد و عرصه ها دارند و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به تمام ابعاد و زوایای رفع این نیازهاست.

کامبیز عبدالهی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به تمام ابعاد نیازمند اقشار زیر پوشش دقت دارد، بیان کرد: تامین ارزاق عمومی و حمایت مالی، فعالیت های فرهنگی و حمایت تحصیلی، حوزه بهداشت و درمان و تامین سلامت اقشار آسیب پذیر جامعه از مسائل مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه به آنها توجه دارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح مقابله با سوء تغذیه در مجموعه کمیته امداداین استان از طرح های مهم و ارزشمندی است که در منطقه اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1500 کودک از طرح سوء تغذیه کمیته امداد استان بوشهر

بهره مندی 1500 کودک از طرح سوء تغذیه کمیته امداد استان بوشهر