مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1391 ساعت 10:582012-12-30پزشكي

285 نفر از زنان کهگیلویه داوطلبین سلامت هستند


مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: 285 نفر از زنان این شهرستان در 19 مرکز بهداشتی، درمانی به عنوان رابط بهداشت و سلامت به صورت داوطلب فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید عبدالحسین موسویان زاده افزود: این زنان با توجه به داشتن سواد، برخورداری از مقبولیت اجتماعی، وقت کافی، انگیزه و علاقه به فعالیت های اجتماعی، از منطقه محل سکونت خود انتخاب و دعوت به همکاری شدند.

وی با بیان اینکه هر رابط بهداشتی، به طور متوسط 50 خانوار را در همسایگی محل سکونت خود تحت پوشش قرار می دهد، اظهار داشت: رابطین بهداشتی به صورت هفتگی در کارگاه های آموزش سلامت مادران، سلامت خانواده، سلامت جامعه و آشنایی با بیماری های شایع شرکت می کنند.

موسویان زاده ارتقای سطح سلامت جامعه شهری و روستایی، به ویژه جمعیت حاشیه نشین و محروم، ایجاد زمینه ورود زنان خانه دار به عرصه فعالیت های اجتماعی و توانمندسازی آنان در راستای امور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، را مهمترین اهداف برنامه داوطلبین سلامت عنوان کرد.

گیاهخواران مراقب آهن دریافتی خود باشند یک کارشناس تغذیه گفت: افراد گیاهخوار به دلیل احتمال ابتلا به عوارضی مانند کم خونی و ریزش مو، باید به میزان آهن دریافتی خود توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

285 نفر از زنان کهگیلویه داوطلبین سلامت هستند

285 نفر از زنان کهگیلویه داوطلبین سلامت هستند