مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1391 ساعت 11:482012-12-27بين الملل

آمریکا به گزینه نظامی در سوریه می اندیشد/ منافع اسراییل و اردن در قبال ایران


وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی با اشاره به دیدگاه مشترک رژیم های اسراییل و اردن در قبال ایران از احتمال استفاده آمریکا از گزینه نظامی در سوریه پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسراییل، ""موشه یعلون" در گفتگو با رادیو اسراییل با اذعان به دخالت های آمریکا در امور سوریه گفت: واشنگتن برای جلوگیری از افتادن تسلیحات شیمیایی به دست گروههای بی مسئولیت در سوریه تلاش می کند.

وی مدعی شد: درصورتیکه بشار اسد رییس جمهوری سوریه از سلاح های شیمیایی علیه مخالفین استفاده کند، آمریکا به گزینه نظامی متوسل می شود.

یعلون با اشاره به اظهارات آگوست گذشته باراک اوباما درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی و خط قرمز آن برای آمریکا گفت: نمی توانیم موقعیتی را تصور کنیم که تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی در دستان گروههای بی مسئولیت بیفتد زیرا پیامدهای خطرناکی را به همراه دارد.

وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی بدون اشاره به این موضوع که آیا مداخله نظامی به معنای اعزام نیرو به سوریه است، به گزینه های مختلف برای جلوگیری از انتقال تسلیحات شیمیایی پرداخت و گفت: اسراییل به دقت اوضاع سوریه را کنترل می کند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری نزدیک راهبردی رژیم صهیونیستی و اردن گفت: با وجود اختلافات موجود، اسراییل و اردن منافع مشترکی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به گزینه نظامی در سوریه می اندیشد/ منافع اسراییل و اردن در قبال ایران

آمریکا به گزینه نظامی در سوریه می اندیشد/ منافع اسراییل و اردن در قبال ایران