مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1391 ساعت 10:052012-12-26سياسي

برای نخستین بار دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می شود


مدیر آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از برگزاری دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در این موسسه خبر داد.

- صفدر الهی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: به منظور تبیین و ترویج الگوی سبک زندگی اسلامی، مدیریت آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری دوره آموزش مربی سبک زندگی اسلامی کرده است.

وی افزود: با توجه به تقاضای زیاد دانشگاه ها و مراکز آموزشی به منظور معرفی و اعزام اساتید در زمینه سبک زندگی اسلامی، تربیت مدرسین آشنا به مبانی اندیشه اسلامی و مظاهر سبک زندگی اسلامی اقدامی ضروری است و با برگزاری این دوره، بستر لازم برای اعزام اساتید متخصص به مراکز علمی به ویژه دانشگاه های سراسر کشور فراهم خواهد شد.

مدیر آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی برای نخستین بار در قم برگزار می شود افزود: در این دوره آموزشی از اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) که در این موضوع تخصص لازم را دارند استفاده می شود.

الهی راد در خصوص شرایط ثبت نام کنندگان برای شرکت در این دوره آموزشی گفت: متقاضیان شرکت در دوره آموزشی مربی سبک زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می شود

برای نخستین بار دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می شود