مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1391 ساعت 17:582012-12-25سياسي

کلاس تربیت تعالی فرماندهان بسیج گرمسار برگزار شد


برگزاری کلاس تربیت تعالی فرماندهان بسیج گرمسار، برگزاری مراسم "سیری در سیره شهدا" و برگزاری کمیسیون اقتصاد مقاومتی در شاهرود عناوین اخبار امروز سپاه استان سمنان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی طی نشستی پیرامون ابعاد اقتصاد مقاومتی با حضور بسیجیان بیارجمند گفت: اقتصاد مقاومتی فعالیتی پویا و مداوم است و با ریاضت اقتصادی متفاوت است.

حجت الاسلام عیسی سلیمانی اظهار داشت: سهم بسیجیان در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، حرکت براساس آموزه های اسلام و عمل به آن است.

وی افزود: بسیجیان همچنین می توانند با تشویق دیگران به سمت اقتصاد مقاومتی و تبیین این حرکت جهادی، جامعه را به این سمت و سو سوق بدهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی به گفته مقام معظم رهبری، اقتصادی فعال، پویا و منعطف است که از قرآن گرفته شده و براساس گفتمان امام و انقلاب ضمن مقاومت در برابر ناملایمات، روند رو به پیشرفت و پایداری خود را حفظ می کند.

کلاس تربیت تعالی فرماندهان بسیج گرمسار برگزار شد جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در کلاس تربیت تعالی فرماندهان بسیج که در سپاه ناحیه گرمسار برگزار شد، گفت: مدیریت و فرماندهی به عنوان مغز متفکر یک سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس تربیت تعالی فرماندهان بسیج گرمسار برگزار شد

کلاس تربیت تعالی فرماندهان بسیج گرمسار برگزار شد