مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1391 ساعت 12:202012-12-23اقتصادي

به دلیل عدم پایبندی پیمانکار قرارداد سامان دهی وانت بارهای شوشتر فسخ شد


شهردار شوشتر از فسخ یکطرفه قرارداد برون سپاری وانت بارها توسط شهرداری خبر داد و علت آن را عدم پایبندی پیمانکار انتخاب شده شده به تعهداتش عنوان کرد.

- " از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: پیمانکار در نظر گرفته شده برای این منظور، توانایی لازم در اجرای تعهدات خود را نداشت و به این دلیل شهرداری مجبور به فسخ قرارداد به صورت یکطرفه شد.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای این قرارداد تاکید کرد: پیمانکار در این قرارداد حتی توانایی تامین ضمانت نامه 300 میلیون تومانی را هم نداشت.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: برای اینکه در سطح شهر شوشتر مشکل خاصی پیش نیاید تلاش شد تا این پیمانکار با اخذ چک به کار خود ادامه دهد و در مدت 45 روز ضمانت نامه مورد توافق را تامین کند ولی از این اقدام نیز سرباز زد و شهرداری مجبور به فسخ قرارداد شد.

دُر تاکید کرد: در شرایط کنونی برای مردم مشکل خاصی پیش نمی آید و امور مربوط به ثبت نام وانت بارهای شوشتر برای بیمه و بنزین را واحد تاکسیرانی شهرداری شوشتر انجام خواهد داد.

شهردار شوشتر با اشاره به ضعیف بودن پیمانکار انتخاب شده، خاطر نشان کرد: به دستور شورای اسلامی شهر شوشتر از این پیمانکار حمایت شد و شش ماه نیز با مشکلات زیاد فی مابین به انجام فعالیت پرداختیم ولی در صورت ادامه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل عدم پایبندی پیمانکار قرارداد سامان دهی وانت بارهای شوشتر فسخ شد

به دلیل عدم پایبندی پیمانکار قرارداد سامان دهی وانت بارهای شوشتر فسخ شد