مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1391 ساعت 06:312012-12-21سياسي

پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در یک نگاه


طرح پارک موزه دفاع مقدس سمنان و عضو هیأت علمی معماری دانشگاه علم و صنعت، گفت: در طراحی این پارک موزه نگاه ویژه به الگوی معماری ایرانی و بومی رعایت شده و در عین مأنوس بودن با معماری بومی، نوآورانه است.

محمدعلی خان محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، افزود: پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان به عنوان یک مجموعه جامع و چندعملکردی، متناسب با نیازهای رفاهی فرهنگی اقشار مختلف مردم در قالب پارکی به مساحت 12 هکتار برنامه ریزی و طراحی شده است.

وی اظهار کرد: این پارک موزه به لحاظ مکان یابی در بستر یک پارک عمومی قرار گرفته که به عنوان یک مجموعه چند عملکردی، خدماتی را به شهروندان ارائه کرده و با وجود ساختمان های فرهنگی و ارائه عملکرد فرهنگی، ویژگی ممتازی در پارک ایجاد شده است.

طراح پارک موزه دفاع مقدس سمنان ادامه داد: به لحاظ مخاطب، این پارک موزه علاوه بر شهروندان خود سمنان و اقشار دانشگاهی دانشگاه های موجود، گروه مخاطب عمده ای را در برمی گیرد و آن، مسافران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) هستند که در مسیر تهران – مشهد تردد می کنند.

خان محمدی گفت: پایانه اتوبوسرانی، پارکینگ، کمپینگ، آلاچیق برای استراحت مسافران، رستوران و مسجد از جمله امکانات طراحی شده برای این پارک موزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در یک نگاه

پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در یک نگاه