مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1391 ساعت 11:312012-12-18سياسي

محمدیان: همکاری حوزه و دانشگاه در سال 88 کشور را از گردنه سخت عبور داد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: سال 88 یک اتفاق سیاسی پیچیده در کشور اتفاق افتاد و با همکاری و دست دردست هم دادن حوزویان و دانشگاهیان بود که با هزینه کم کشور توانست از این گردنه سخت عبور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان عصر روز گذشته در سلسله نشست های فرهنگی استادان که روزهای دوشنبه در دانشگاه علم وصنعت برای استادان این دانشگاه برگزار می شود، بابیان اینکه ما معتقدیم همه علوم منشا الهی دارند، افزود: اینطور نیست که بتوان دسته ای از علوم را خدایی و دسته دیگر را شیطانی و از دسته علوم کفری بنامیم.

وی ادامه داد: معلم بشریت خداوند است و ما که انسانهای موحدی هستیم بانگاهی توحیدی همه علوم را از خداوند می دانیم و از منظر این نگاه اینگونه نیست که برخی از علوم خدایی و برخی دیگر را انسانها بوجود آورده باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جهان را باید به صورت یک مجموعه جامع بنگریم، تصریح کرد: بزرگترین خدمت انبیا به بشریت این بود که نقشه راه را به بشریت نشان داد .

به گفته وی؛ انسانها شیفته زیبایی اند و وقتی زیبایی و جلوه های این عالم را می بینند ممکن نیست راهی غیر از خدا انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیان: همکاری حوزه و دانشگاه در سال 88 کشور را از گردنه سخت عبور داد

محمدیان: همکاری حوزه و دانشگاه در سال 88 کشور را از گردنه سخت عبور داد