مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1391 ساعت 06:212012-12-04حوادث

افتتاح نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر اختیارآباد


شهردار اختیارآباد با اشاره به افتتاح اولین ایستگاه آتش نشانی در این شهر گفت: در محل این ایستگاه، امکانات لازم برای ایجاد اورژانس 115 نیز فراهم شده که تامین نیروی انسانی و راه اندازی آن ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر،"حمید ایلاقی حسینی" در آیین افتتاح اولین ایستگاه آتش نشانی در شهر اختیارآباد که با حضور فرماندار کرمان برگزار شد، اظهار کرد: ایستگاه آتش نشانی شهر اختیارآباد با 380 مترمربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال احداث شده است.

وی زمان آغاز عملیات احداث این مرکز را اوایل سال 87 عنوان کرد و گفت: 50 درصد اعتبارات ساخت این مرکز از سوی شهرداری و مابقی به صورت مساوی از سوی سازمان شهرداری ها و وزارت کشور و اعتبارات استانی تامین شده، ضمن آن که در ساخت این مرکز، کلیه اصول فنی رعایت شده است.

وی اظهار کرد: هم چنین در محل این ایستگاه، کلیه امکانات برای راه اندازی اورژانس 115 فراهم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی کمربندی امام رضا(ع) به شهر اختیارآباد و تردد بالای وسایل نقلیه در این بزرگراه، احتمال وقوع تصادفات افزایش یافته است.

شهردار اختیارآباد گفت: در این شرایط، راه اندازی اورژانس 115 برای خدمات رسانی به موقع و مطلوب به مصدومین حوادث، امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر اختیارآباد

افتتاح نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر اختیارآباد