مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1391 ساعت 00:462012-11-27اجتماعي

950 کودک بازمانده از تحصیل مناطق عشایری امسال وارد مدرسه می شوند


معاون وزیر آموزش و پرورش از شناسایی و جذب 25 هزار دانش آموز لازم التعلیم بازمانده از تحصیل در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان برنامه پنجم باید 96 هزار دانش آموزا بازمانده از تحصیل را تحت پوشش قرار دهیم.

فاطمه قربان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه برای پوشش حداکثری دانش آموزان بازمانده از تحصیل افزود: در برنامه پنجم توسعه برگزاری دوره های آمادگی یک ماهه در مناطق عشایر و کمتر توسعه یافته، برگزاری کلاس های جبرانی تقویتی برای این دانش آموزان و شناسایی و حمایت از دانش آموزان این مناطق مورد تاکید واقع شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق برنامه پنجم توسعه امسال 25 هزار نفر از دانش آموزان را شناسایی و جذب خواهیم کرد، تصریح کرد: با توجه به پراکندگی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در اقصی نقاط کشور، نتایج نهایی شناسایی و احصاء آنها توسط استانها تا پایان سال نهایی شده و به آموزش و پرورش ارسال می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: از 25 هزار نفری که امسال هدفگذاری شده، قطعا تعدادی مربوط به کودکان استثنایی، بخشی مربوط به افرادی است که فوت کرده اند و در شناسنامه آنها ثبت نشده است و همچنین بخشی نیز مربوط به مهاجرت به سایر بخشها و مناطق و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 کودک بازمانده از تحصیل مناطق عشایری امسال وارد مدرسه می شوند

950 کودک بازمانده از تحصیل مناطق عشایری امسال وارد مدرسه می شوند