مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1391 ساعت 09:152012-11-27سياسي

ظهر امروز دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد


با حضور متخصصان در رشته های مختلف دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی ظهر امروز در مشهد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم افتتاحیه دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی ظهر امروز در محل تالار همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد همزمان با افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این کنگره، پروفسور محمدرضا اکبرزاده توتونچی؛رییس کنگره و استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد،  محسن تفقدی؛ معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و داود راحمی؛ مدیر برگزاری نمایشگاه سخنرانی کردند.

این کنگره با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد به مدت 3 روز برگزار می شود و هدف اصلی از برگزاری آن ارتباط دادن رشته های خدماتی و دانشگاهی در راستای خودکفایی در زمینه تجهیزات پزشکی است.

روز دوم و سوم این کنگره در آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود که ضمن آن بخش های متفاوتی از جنبه های کاربردی مهندسی پزشکی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نخستین کارگاه این کنگره در مورد افق های جدید در مهندسی پزشکی به ویژه در مهندسی عصبی و فناوری عصبی است که با سخنرانی عباس عرفانیان امیدوار؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد

ظهر امروز دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد