مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1391 ساعت 07:132012-11-09سياسي

جوهره اصلی مدیریت صحیح مبتنی بر تصمیم سازی درست و به موقع است


عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: تصمیم سازی و تصمیم گیری جوهره مدیریت صحیح در پیشبرد اهداف تعیین شده سازمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمود عامری بعد از ظهر پنجشنبه در کارگاه آموزشی راهکارهای ارتقاء کیفیت رویه های آسفالتی اظهار داشت: دانش متکی بر علم یقیین را به وجود می آورد و موجب رفع مشکلات پیش روی برنامه های مختلف در جامعه می شود.

وی افزود: مدیریت روسازی در دستیابی مدیر به سیاست های اقتصادی کارا برای احداث ارزیابی و نگهداری روسازی ها لازم و ضروری و نیازمند نگاهی ویژه است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد: مهندسان باید دانش لازم برای ایجاد متغییرهای مصنوعی در دنیای امروز برای انسان ها را فراهم کنند که البته هزینه های دریافتی، سیاست ها و شرایط جوی حاکم بر منطقه در اجرای طرحی مناسب موثر است.

عامری با بیان اینکه نگهداری مناسب کمترین هزینه را برای بهترین شرایط حفظ آسفالت دارد، یادآور شد: تعداد و نوع وسایل نقلیهعبوری ، نوع و جنس مصالح بستر و روسازی، شرایط جوی منطقه ای که را ه از آن عبور می کند و کیفیت و وضعیت اجرای مناسب طرح همگی در اجرای طرحی مناسب موثر است.

وی در پایان یادآور شد: زهکشی و نگهداری مناسب و برنامه ریزی به هنگام در راهسازی توسط مهندسان لازم و نتایج ارزشمندی به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوهره اصلی مدیریت صحیح مبتنی بر تصمیم سازی درست و به موقع است

جوهره اصلی مدیریت صحیح مبتنی بر تصمیم سازی درست و به موقع است