مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1391 ساعت 09:562012-11-05ورزشي

جرارد با 600 بازی در تالار افتخارات آنفیلد


استیون جرارد کاپیتان متعصب لیورپول که عصر دیروز ششصدمین بازی خود را برای لیورپول انجام داد در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد لیورپول را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قبل از بازی روز گذشته لیورپول برابر نیوکاسل، جرارد یادبودی را به مناسبت انجام 600 بازی برای لیورپول دریافت کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

پسر بچه ای که از محله هیوتون به لیورپول آمد از 23 سالگی کاپیتان لیورپول بوده است و همراه لیورپول به قهرمانی اروپا، یوفا – دو جام اتحادیه و سه جام حذفی دست یافته است.

جرارد که اوایل این هفته از سوی هم تیمی و دوست قدیمی اش جیمی کاراگر به عنوان بزرگ ترین بازیکن تاریخ لیورپول یاد شد پس از بازی به مناسبت 600 بازی خود برای لیورپول به مصاحبه اختصاصی با سایت لیورپول پرداخت که آن را در ادامه می خوانید: * استیو از احساست از انجام 600 بازی برای لیورپول بگو وقتی بچه بودم فکر نمی کردم اینقدر بتوانم پیشرفت کنم اما از روزی که برای اولین بار پیراهن باشگاه را به تن کردم آرزوهایم کم کم رنگ واقعیت گرفت.

* وقتی یک نگاه به لیست بازیکنانی که پشت سر گذاشتی می کنی بیشتر ارزش این اتفاق را می شود فهمید نفراتی چون دالگلیش و جانی بارنس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرارد با 600 بازی در تالار افتخارات آنفیلد

جرارد با 600 بازی در تالار افتخارات آنفیلد