مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1391 ساعت 07:082012-11-04اجتماعي

طرح «چهارراه کتاب» در مراکز فرهنگی تهران برگزار می شود


آموزش مهارت های مطالعه در «چهار راه کتاب» ویژه برنامه «چهار راه کتاب» با موضوع آموزش مهارت های خلاصه نویسی، دقیق خوانی، تندخوانی، برنامه ریزی و مدیریت زمان به صورت رایگان در تمام مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

- آموزش مهارت های مطالعه در چهار راه کتاب ویژه برنامه چهار راه کتاب با موضوع آموزش مهارت های خلاصه نویسی، دقیق خوانی، تندخوانی، برنامه ریزی و مدیریت زمان به صورت رایگان در تمام مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جعفر رییسیان زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 تهران و مسئول اجرای ویژه برنامه چهارراه کتاب درباره این طرح گفت: علاقمندان به کسب مهارت های چهارگانه مطالعه از تاریخ 14 تا 22 آبان ماه می توانند در تمام فرهنگسراها و همچنین کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ثبت نام کنند.

وی به آغاز کارگاه های آموزش طرح چهارراه کتاب از تاریخ 23 آبان اشاره کرد و گفت: این طرح هم زمان با برگزاری کارگاه ها به صورت سیار و در قالب دو اتوبوس، مقابل دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران، خواجه نصیر و دانشگاه علم و صنعت هم برگزار خواهد شد.

رییسیان زاده حاشیه نویسی و علامتگذاری در مطالعه را از جمله سرفصل های آموزشی دقیق خوانی عنوان کرد و گفت: چگونگی استفاده از زمان و مکان برای مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «چهارراه کتاب» در مراکز فرهنگی تهران برگزار می شود

طرح «چهارراه کتاب» در مراکز فرهنگی تهران برگزار می شود