مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1391 ساعت 09:402012-10-10حوادث

صبح امروز صورت گرفت اعدام 4 متجاوز به عنف در تبریز


چهار جوان که در قالب مسافرکش، زنان و دختران را ربوده و به خارج از شهر می بردند و پس از تجاوز رها می کردند، سرانجام دستگیر و صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، چهار نفر جوان که زنان و دختران را در مسیرهای مختلف تبریز به عنوان مسافر سوار خودرو شخصی کرده و به زور آنها را به بیابان های اطراف تبریز برده و به آنها تجاوز می کردند صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

براساس این گزارش، نحوه عمل محکومان بدین صورت بوده است که سوار یک دستگاه خودروی پیکان شده و یکی از آنها با پوشیدن لباس زنانه خود را به شکل زنان در می آورده تا زنان و دخترانی که منتظر ماشین بودند به علت وجود مسافر زن در خودرو اعتماد کرده و سوار شوند.

سپس نامبردگان با سرعت زیاد حرکت کرده و مسافر سوار شده را با زور و کتک مجبور می کردند که سرش را زیر صندلی خودرو ببرد و بدین طریق نامبرده را به بیرون شهر (به طرف شهر مرند) برده و در بیراهه ها به صورت گروهی نامبرده را مورد تجاوز قرار داده و سپس در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر به صورتی که پاسی از شب گذشته بود رها می کردند.

نامبردگان در اقرارهای خود بیان کرده اند که از اواسط سال 1390 مرتبا مرتکب این عمل شده و نزدیک 15 تا 20 بار مبادرت به آدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز صورت گرفت اعدام 4 متجاوز به عنف در تبریز

صبح امروز صورت گرفت اعدام 4 متجاوز به عنف در تبریز