مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1391 ساعت 07:332012-10-03دانش

اخذ شهریه از دانشجویان سنواتی ورودی قبل از 90/ پاسخ مسئولان 2 دانشگاه


علیرغم اعلام وزارت علوم مبنی بر مجاز بودن دانشگاهها برای دریافت شهریه از دانشجویان سنواتی ورودی 90 به بعد، برخی دانشگاهها دانشجویان ورودی قبل از 90 را مشمول این قانون کرده اند و از این دسته از سنواتی ها نیز شهریه دریافت می کنند.

- ناهماهنگی دانشگاهها با مصوبه وزارت علوم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، براساس مصوبه هیأت امنای وزارت علوم، این شهریه برای گذراندن تنها پایان نامه، شهریه ای معادل شهریه ثابت دوره شبانه و برای گذراندن واحد معادل شهریه کامل شبانه است این در حالی است که در برخی موارد شهریه ای که دانشگاه دریافت می کند بیش از شهریه مقرر شده وزارت علوم است.

برخلاف مصوبه وزارت علوم، دانشجویان سنواتی کارشناسی ارشد روزانه دانشگاه های علم و صنعت و صنعتی شریف که ورودی قبل از 90 هستند و چهار ترم تحصیلی خود را پشت سرگذاشته اند، وقتی برای ثبت نام در ترم 5 ارشد اقدام کردند، دانشگاه برای ثبت نام خواستار واریز شهریه از آنها شده است.

براساس گفته های یکی از دانشجویان ارشد روزانه در دانشگاه علم و صنعت که تمام واحدهای درسی را گذرانده و تنها واحد پایان نامه برای ترم 5 اش باقی مانده، دانشگاه اعلام کردهکه برای ثبت نام باید دو برابر شهریه دانشجویان شبانه پرداخت شود تا ثبت نام صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ شهریه از دانشجویان سنواتی ورودی قبل از 90/ پاسخ مسئولان 2 دانشگاه

اخذ شهریه از دانشجویان سنواتی ورودی قبل از 90/ پاسخ مسئولان 2 دانشگاه