مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1391 ساعت 15:162012-09-30سياسي

عوارض پارازیت ها بر سلامت مردم


یکی از موضوعاتی که اخیرا به نقل محافل تبدیل شده است و کارشناسان زیادی را به بررسی آن متمایل ساخته بحث امواج محیطی، پارازیت ها و تاثیر آن در افزایش سقط جنین و بیماری های مربوط به اعصاب است.

با وجود آن که چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس و کارشناسان به خطرات این امواج اشاره داشتند اما تاکنون هیچ نهادی، مسئولیت این پارازیت ها را به عهده نگرفته است.

زمانی که انگشت اتهام معترضان به سمت مخابرات نشانه رفت مدیرعامل شرکت مخابراتبا رد این اتهام، به صراحت می گوید: ارسال پارازیت های ماهواره ای بسیار هزینه بر است و بودجه محدود شرکت مخابرات اجازه ارسال این پارازیت ها را به ما نمی دهد.

او با بیان این مطلب که بلندترین دکل های شرکت مخابرات48 متر است، اما برای ارسال پارازیت های ماهواره ای به دکل های بسیار بلندی نیاز است، اظهار می کند: پارازیت های ماهواره ای دارای طول موجی بیش از یک گیگا هرتز است که از سوی دستگاه های دیگری ارسال می شود.

فیضی هرچند اشاره ای به این دستگاه های دیگر نمی کند اما با رد مشابهت خطرات ناشی از ارسال پارازیت های ماهواره ای با آنتن های BTS می گوید: در حال حاضر آنتن های BTS بر بام بیش تر خانه ها نصب شده و مردم دغدغه چندانی نسبت به این آنتن ها ندارند اما درباره پارازیت های ماهواره ای این طور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض پارازیت ها بر سلامت مردم

عوارض پارازیت ها بر سلامت مردم