مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1391 ساعت 05:462012-09-07ورزشي

ملی پوش کاراته بانوان: کم کاری نکردم، قرعه سختی داشتم/ شرایط روحی خوبی ندارم


ملی پوش کاراته بانوان با بیان این که قرعه مسابقات و بیرون کشیدن او از تاتامی به دلیل پوشش، در عملکردش تاثیر گذار بود، تاکید کرد در شرایطی به مسابقات لیگ جهانی کاراته وان آلمان خواهد رفت که بتواند به شرایط روحی و روانی ایده آل بازگردد.

مهسا افسانه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره عملکرد در مسابقات لیگ جهانی وان ترکیه گفت: در کاراته انفرادی 32 کاراته کا حضور داشتند که 5 ورزشکار از کشور ژاپن بودند، با توجه به اینکه ورزشکاران ژاپنی در کاتای انفرادی بسیار قوی هستند حضور دو کاراته کا ژاپنی در گروه من شرایط را برایم سخت کرد.

وی با بیان اینکه من سخت ترین قرعه مسابقات را نسبت به سایر هم تیمی هایم داشته ام، افزود: در اولین رقابت مقابل یک رزمی کار ژاپنی قرار گرفتم و بازی را واگذار کردم، البته اگر در این مرحله با ژاپن روبرو نمی شدم باز هم شانس زیادی برای گرفتن مدال نداشتم، چون کاراته کا ژاپنی دیگری که بسیار قوی بود و حتی به فینال هم راه یافت در گروه من حضور داشت.

افسانه اضافه کرد: تاکنون سابقه نداشته که در مسابقه برون مرزی شرکت کنم و دست خالی به کشور باز گردم اما این بار شرایط به گونه ای بود که این اتفاق افتاد، هرچند باید تجربه ی چنین رقابتی را بدست می آوردم، چون سطح رقابت من باید آنقدر بالا باشد که وقتی بهترین کاتا روهای دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش کاراته بانوان: کم کاری نکردم، قرعه سختی داشتم/ شرایط روحی خوبی ندارم

ملی پوش کاراته بانوان: کم کاری نکردم، قرعه سختی داشتم/ شرایط روحی خوبی ندارم