مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1391 ساعت 05:302012-08-22سياسي

استادان دانشگاه علم و صنعت به مناطق محروم استان ایلام می روند


عده ای از استادان گروه صنایع دانشگاه علم و صنعت با هدف بررسی علت تعطیلی برخی کارخانه ها و تعریف پروژه های علمی برای رفع مشکلات صنعتی استان ایلام، - وارد مناطق محروم این استان می شوند.

علی مراد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، از اعلام آمادگی استادان دانشگاه علم و صنعتبرای حل معضلات مناطق محروم استان ایلام خبر داد و گفت: عده ای از اساتید این دانشگاه از جمله رییس دانشگاه صنایع از جمعه، 10 شهریور ماه به منظقه هلیدان و زرین آباد در ایلام اعزام می شوند و تا 14 شهریورماه در منطقه فعالیت می کنند.

عضو گروه جهادی دانشگاه علم و صنعت در ادامه با اشاره به اینکهبرخی کارخانه های ایلام به دلیل نبود قطعات به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده است، افزود: این استادان صنعتی در مدت استقرار خود در منطقه، علت تعطیلی کارخانه ها را بررسی کرده و برای تولید قطعاتی که به دلیل تحریم ایران در اختیار کارخانه ها قرار نمی گیرد، پروژه تعریف می کنند.

علی مراد همچنین گفت: با ادامه تحقیقات علمی استادان در منطقه، کارخانه های نساجی، تولید علوفه دامی، تولید پلاستیک و بسیاری از دیگر کارخانه های منطقه احیا خواهند شد.

وی با بیان اینکه گروه جهادی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از امروز در منطقه هلیدان و زرین آباد ایلام مستقر می شوند، گفت: قرار است در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان دانشگاه علم و صنعت به مناطق محروم استان ایلام می روند

استادان دانشگاه علم و صنعت به مناطق محروم استان ایلام می روند