مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1391 ساعت 11:592012-08-07اقتصادي

واردات گوشت مرغ منجمد و دام زنده از مرزهای آذربایجان غربی به کشور


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: گوشت مرغ منجمد و محوله دام زنده از طریق مرزهای استان وارد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر،عبادالله اکبری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح با هدف کنترل و تنظیم بازار گوشت مرغ کشور اجرا می شود، گفت: دو مباشر برای واردات دو هزار تن گوشت مرغ منجمد از کشور ترکیه انتخاب شده که طی چند روز آینده در شبکه های توزیع تعیین شده عرضه می شود.

وی با اشاره به واردات دوهزار و 500 تنگوشت مرغ منجمد از سوی شرکت آروین پروتیین خوی برای تنظیم بازار آذربایجان غربی، اظهار داشت: از چهاردهم ماه جاری هر هفته مقدار 150تن گوشت مرغ منجمد از گمرکات ترخیص و در شبکه های تعیین شده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برای تثبیت قیمت گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان مقدار 6 هزار تن کنجاله سویا برای صنعت مرغداری اختصاص یافته، عنوان کرد: در این راستا تا کنون 5 هزار و 600 تن جذب و ذخیره سازی شده است.

آغاز اولین واردات محموله دام زنده از کشورهای خارجی به گمرک خوی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه اولین محموله دام زنده شامل 300راس گوسفند بوده که با 3 دستگاه کامیون برای ذبح اسلامی از گمرک خوی ترخیص شدند، گفت: برای تنظیم بازار گوشت آذربایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات گوشت مرغ منجمد و دام زنده از مرزهای آذربایجان غربی به کشور

واردات گوشت مرغ منجمد و دام زنده از مرزهای آذربایجان غربی به کشور